Een nieuw kalfje! - Reisverslag uit Beemte, Nederland van Mariska Huisman - WaarBenJij.nu Een nieuw kalfje! - Reisverslag uit Beemte, Nederland van Mariska Huisman - WaarBenJij.nu

Een nieuw kalfje!

Door: Mariska Huisman

Blijf op de hoogte en volg Mariska

27 November 2015 | Nederland, Beemte

Hoi Allemaal!

Het is ondertussen al weer twee en een half jaar geleden dat vele van jullie mij hebben geholpen met het sponsoren van een koe (met kalf) voor Arise and Shine Uganda. Ik ben ondertussen al vele malen terug geweest, maar heb begin november ontzettend leuk nieuws gekregen! De koe die wij samen hebben gesponsord heeft namelijk (eindelijk) een kalfje gekregen - Het is een meisje!

Ze zijn momenteel ook aan het proberen om het eerste kalf (die ondertussen wel klaar is om koe te worden) zwanger te laten worden en deze is momenteel bij de stier. Dus ik ben weer erg benieuwd of dat ook nog gaat lukken!

Ik zal bij deze korte post ook een paar foto's plaatsen. Ik heb wat foto's van toen we ze in 2013 aanschaften, hoe ze er nu uit zien, en natuurlijk een van het nieuwe kalfje! Zo kunnen jullie ook mooi het verschil zien tussen toen en nu!

Hopelijk kan ik over een paar maandjes weer terug en dan kan ik gelijk kijken hoe het met het nieuwe kalfje gaat! ;)

Liefs Mariska