de kweekvijver word eindelijk gegraven! - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Mariska Huisman - WaarBenJij.nu de kweekvijver word eindelijk gegraven! - Reisverslag uit Jinja, Oeganda van Mariska Huisman - WaarBenJij.nu

de kweekvijver word eindelijk gegraven!

Door: Mariska Huisman

Blijf op de hoogte en volg Mariska

30 Juli 2013 | Oeganda, Jinja

Ik wou laatst ook al een bericht online plaatsen, maar helaas is het toen niet gelukt.. dus nu een nieuwe poging en daarom beide blogs tegelijk ;). Ik heb niet zo heel veel te vertellen wat het gaat goed. Door de weeks ben ik bij het babieshome met de kinderen spelen en anders zit in het internetcafé/coffeeshop hard aan te werken voor de herkansing van mijn verslagen omdat ze de eerste keer nog niet helemaal af waren. In het weekend doe ik het lekker rustig aan en probeer ik niet te veel te plannen. Zaterdagavond stappen, op zondag lekker relaxen aan het zwembad, en tussendoor nog uit eten omdat er telkens weer vrijwilligers naar huis gaan. Het is een komen en gaan van nieuwe mensen; zo zijn er dit weekend ineens 7 mensen naar huis gegaan, waarvan 6 in mijn huis! Iedereen denkt altijd eerst dat ze zoveel tijd hebben hier, maar ze komen er al snel achter dat de tijd voorbij vliegt.

De vliegende tijd heb ik zelf ook gemerkt en ik ben dan ook blij dat ze eindelijk zijn begonnen met de bouw van mijn kweekvijver. De kweekvijver liet even op zich wachten omdat ook andere projecten van start moesten gaan om de kosten te drukken (iemand die voor de kippen, koeien en vissen zorgt is net zo duur als iemand die alleen op de vissen let) Het kippenhok staat ondertussen en de kippen zijn in aantocht, terwijl ze op dit moment druk bezig zijn met het graven van de vijver, waarna ik ook de vissen (en andere materialen) kan gaan kopen. Als ik dan precies weet hoeveel geld ik nog overheb ga ik met Sharon overleggen wat we hier nog meer voor kunnen doen (o.a. fruitbomen kopen natuurlijk). Dus ik hoop jullie daar de volgende keer over te kunnen vertellen en ik hoop dat ook foto’s van de vijver te kunnen plaatsen!

Weraba, Tot over 25 daagjes, ik heb zin om jullie allemaal weer te zien :D

Liefs Mariska

  • 30 Juli 2013 - 16:13

    Berdine:

    Geniet van je laatste 25 daagjes daar & kom dan maar weer gezellig met ons van Nederland genieten ;)

  • 30 Juli 2013 - 19:25

    Brigit:

    Ben aan het aftellen! xxx

  • 11 Augustus 2013 - 11:35

    Dianne:

    Leuk om de foto 's te zien van de kweekvijver. Komen de vissen er nog in voor je vertrek?
    Succes de laatste paar weken/dagen en tot gauw. x Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 55868

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 31 Augustus 2017

Oeganda - 2016

30 November 2014 - 23 Mei 2015

vakantie & afstudeerstage

06 Februari 2014 - 28 Mei 2014

Niet afstuderen, maar wel weer AASU helpen!

15 Maart 2013 - 24 Augustus 2013

Stage Arise and Shine Uganda

26 Mei 2012 - 26 November 2012

Mijn eerste reis - Oeganda

Landen bezocht: